Verzending & Levering
Controleer eerst of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd toen je jouw bestelling plaatste. Als dat juist is, controleer dan jouw spam-map. Als je nog steeds jouw verzendupdate of orderbevestiging niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via contact@cocktailored.store
Je ontvangt een tracking link in de e-mail die wordt verstuurd wanneer je pakket wordt verzonden. Je vindt je verzend-id in de e-mail met de update van de verzending.
U kunt ook gebruik maken van onze tracking tool hier op onze site
Ik heb een bericht ontvangen dat mijn pakket kan worden afgehaald, maar er wordt niet aangegeven waar? .
Voor alle zendingen; we gebruiken lokale post in 99% van de gevallen voor de uiteindelijke levering. Neem contact op met jeuw lokale post als je denkt dat er iets mis is met de uiteindelijke levering voordat je contact opneemt met cocktailored.
Retouren
Bezoek onze pagina Retourbeleid voor meer informatie
Het retourneren van een dienst/product moet op uw kosten gebeuren, tenzij het product/de dienst defect of beschadigd is bij levering. Geretourneerde producten/diensten moeten als brief of postpakket worden verstuurd.
Stap 1:
Gebruik ons retourportaal voor het retourneren van uw product
Stap 2:
Wanneer het product bij ons aankomt, geven we het geld terug als de retourzending wordt geaccepteerd.
Products
All products sold at Cocktailored are made to order. When an order is placed, a custom request is automatically sent to our partner for immediate printing and fulfillment.